joi, 8 iulie 2010

Reteta minune - Monica Tatoiu




Monica Tatoiu, diagnosticata in acest an cu cancer de col uterin, a declarat in cadrul emisiunii Happy Hour ca nu mai sufera de aceasta boala, după ce a primit o reteta-minune de la Resita. Invitata la emisiunea de la Pro TV, Monica Tatoiu a afisat o fericire evidenta, declarand ca medicii din America i-au spus ca nu mai sufera de cancer de col uterin.

"Doctorii din Romania mi-au spus ca boala a recidivat, ca am cancer si ca pot muri in orice secunda. Chiar asta v-am spus ultima oara cand am fost aici. Dupa emisiune, un domn de la Resita m-a sunat si mi-a spus ca mi-a vazut tristetea din ochi si mi-a dat o reteta, pe baza de polen. Reteta a mai fost incercata si de fratele dansului", a declarat fosta directoare de la Oriflame, la emisiunea moderata de Catalin Maruta.

Monica Tatoiu a incercat reteta-minune si s-a dus in America, pentru a repeta analizele. "Am vrut sa aflu si alta parere de la doctorii din America, iar cand a venit rezultatul analizelor, mi-au spus ca nu mai am nimic", a adaugat doamna Tatoiu. [...] Monica Tatoiu a mai fost diagnosticata cu cancer de col uterin si la varsta de 23 de ani, boala recidivand in acest an. 

Reteta minune:

- Laptisor de matca: 4 gr
- Miere de salcam: 1,5 kg
- Polen macinat: 300 gr
- Ser fiziologic: 200 ml
- Tinctura de propolis: 150 gr


Toate acestea produse se amesteca foarte bine si compozitia rezultata se tine la rece in frigider. Se ia în fiecare dimineata, pranz si seara câte o lingurita ca atare sau cu o ceasca de ceai.


78 de comentarii:

  1. Corectati cantitatea de la ser fiziologic.
    Trebuie sa fie 2 dl = 200 ml.
    Cum a-ti scris mai sus sint 2 litri, ceea ce este enorm, verificati si alte situri.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim
    Iti multumesc pentru atentionare. Eu scrisesem 20 dl pentru ca asa scria pe siteul pro tv si la penultima emisiune cu Monica Tatoiu, Maruta a anuntat aceasta cantitate. Ulterior au rectificat si ei in ultima emisiune si pe site.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Monica Tatoiu, ne dorim sa fiti sincera si sa ne spuneti daca intr-adevar v-ati vindecat de cancer cu acest tratament si nu a fost altceva, pt ca ar insemna sa ne punem sperante cu totii si mai ales sa va bateti joc de noi toti, care chiar nu-si are rostul sa fim mintiti de d-voastra si sa radeti de noi si de bolile noastre de care suntem unii dintre noi disperati.

    RăspundețiȘtergere
  4. despre tinctura de propolis - este vorba de 150ml? Adica 5 sticlute a cate 30 ml? Pare cam mult

    RăspundețiȘtergere
  5. Este vorba de 150 gr tinctura de propolis. Pentru o mai buna intelegere, am adaugat fragmentul din emisiunea Happy Hour, unde Monica Tatoiu si Catalin Maruta vorbesc despre aceasta reteta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred ca se pune problema daca functioneaza instant sau nu/ daca e pacaleala sau nu.
    Cercetatorii studiaza in prezent posibilitatea ca laptisorul de matca sa previna si chiar sa stopeze celulele canceroase.
    Reteta data de doamna Tatoiu nu are cum sa faca rau, asa e clar. Eu iau laptisor de matca pur de la Apiland de doi ani si am scapat de o gramada de belele. E un restaurant Casa Satya care are si magazin naturist si mi-l aduc acasa. Au si site, daca nu ma insel

    RăspundețiȘtergere
  7. toate produsele le gasiti la APIMONDIA bd Ficusului

    RăspundețiȘtergere
  8. Reteta este foarte buna , detalii gasiti aici :

    http://forum.apiardeal.ro/index.php?topic=2759.0

    RăspundețiȘtergere
  9. domnule sau doamna anonim cum puteti sa insinuati ca cineva care are cancer ar putea sa si bata joc de un alt suferind de cancer?nu aveti putina logica sau poate compasiune pentru un alt suferind?

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu raceam foarte des, toamna trecuta timp de 3 luni am consumat dimineata pe stomacul gol cate o lingura dintr-n amestec facut din 400 gr. boabe de catina, 1 sticluta (30 ml) tinctura de propolis, un plic (80 gr) polen, un borcan de miere 800 gr.Toata iarna nu am mai racit.Cand nu am mai gasit boabe da catina in piata am consumat amestecul facut doar din miere, polen si tinctura.

    RăspundețiȘtergere
  11. 150gr tinctura propolis nu este echivalent cu 150 ml acceasi tinctura. S-a facut o confuzie sau transformam din ml in gr? Apoi, exista vreo diferenta (in afara de pret)intre serul fiziologic fiole si cel la punga, perfuzie intravenoasa? As vrea tare mult sa stiu, deoarece mi-am cumparat toate ingredientele, dar am dubii cu acest ser.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sincer nu stiu mai mult decat a spus in emisiune dna Monica Tatoiu. Cu siguranta la Plafar iti poate spune despre tinctura de propolis. Nu cred sa existe o diferenta intre serul fiziologic fiole/punga dar poti intreba la orice farmacie. Dna Tatoiu a spus despre serul fiziologic: "... se vinde la jumatate de litru si putem face doua doze..." Te rog sa vizionezi videoul de la sfarsitul articolului.
    Iti doresc o zi cat mai placuta si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  13. cum se ia acest tratament (cantitatea si de cate ori pe zi,dupa masa sau inainte)?

    RăspundețiȘtergere
  14. spuneti-mi va rog...o lingurita sau o lingura..nu e accelasi lucru!dimineata si seara sau si la pranz?

    RăspundețiȘtergere
  15. Dna Monica Tatoiu a spus in emisiune ca se ia de trei ori pe zi (dimineata, pranz, seara) cate o lingurita.

    RăspundețiȘtergere
  16. si tatal meu s-a vindecat urmand aceasta reteta inainte sa fie facuta public de d-na Tatoiu. Am cules reteta dintr-o revista, cred ca,,Practic in bucatarie''.Doamne ajuta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  17. mama a facut azi aceasta reteta. pot sa spun ca [virgula] coasta foarte mult.o singura sticlutata de tinctura costa 15 lei. e incredibil , insa sanatos. la gust e asa si asa. polenul macinat miroase putin a mancare de cateii.dar lasa un gust bunicel in gura. recomandat aceasta reteta :)

    RăspundețiȘtergere
  18. mama are cancer col uterin sd 3 b nu sa operat este in ultima faza credeti ca merita sa incerce aceasta reteta? astept raspuns va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. apropo de cantitate:va rog sa mai vizionati o data de la minutul 7!spune "lingura" nu lingurita!e foarte importanta cantitatea!mai astept pareri!

    RăspundețiȘtergere
  20. cat timp se tine tratamentul?

    RăspundețiȘtergere
  21. as vrea sa stiu daca acest tratament da rezultate si in reumatism?

    RăspundețiȘtergere
  22. polenul este acelasi lucru cu propolisul va rog mult sa ma lamuriti

    RăspundețiȘtergere
  23. propolisul este o substanta prelucrata de albine din polen si din mugurii plantelor

    RăspundețiȘtergere
  24. Va rog din suflet daca ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura cu tinctura de propolis.Am gasit sticlute mici de 1oz.si scrie ca are procent de 25% propolis.E mult,e putin,e normal?
    Multumesc anticipat pentru raspuns,Mihaela Valeanu

    RăspundețiȘtergere
  25. Va rog sa intrati si pe forumul http://forum.apiardeal.ro/index.php?topic=2759.0
    Veti gasi acolo producatori care va pot lamuri mult mai bine decat mine.

    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  26. mama mea ia de 5 zile deja acest amestec, si sincer se mira si ea ca poate sa se ridice din pat fara a mai avea dureri ingrozitoare ea avand un schelet metalic fixat pe coloana si care ii provoca dureri ingrozitoare uneori.Nu o mai dor nici picioarele, a renuntat la carja prin casa si e foarte increzatoare.Doar tinctura cred ca i-a facut usoare probleme fiind cu alcool dimineata pe stomacul gol zice ca se ameteste "placut" pana mananca ceva :))) in rest e totul ok.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cine poate sa-mi spuna si mie daca pentru ciroza este buna reteta?

    RăspundețiȘtergere
  28. buna ziua tuturor.
    stie cineva cat timp trebuie urmata aceasta reteta? pana se termina compozitia sau se poate reface?
    multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  29. se poate lua si praventiv si cat timp?

    RăspundețiȘtergere
  30. doamana monica,va rog fiti mai explicita,cat trebuie tinut tratamentul,regim ceva etc as vrea si eu sa-l incerc,multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  31. doresc un furnizor ptr reteta monica tatoiu

    RăspundețiȘtergere
  32. nu este adevarat,eu nu m-am vindecat cu toate ca am luat leacul minune,de la reteta d-nei tatoiu.

    RăspundețiȘtergere
  33. daca ar fi reteta minune nici un doctor din lune nu ar mai face nici o operatie si la toti bolnavii l-ar da reteta cu miere.

    RăspundețiȘtergere
  34. D-na Tatoiu eu va admir f,f,mult ptr.tot ceea ce facetisi ptr conceptiile d-voastra despre ce se intampla in tara noastra si eu am fost plecata de mai multe ori din tara si am vazut dstule si as vrea sa fie si aici altfel dar aici se fura si s-a furat prea mult .Acum as vrea sa va rog sa-mi spuneti daca stiti ,daca aceasta reteta ajuta si in SPONDILOZA CERVICALA si in INFECTIILE URINARE si la ARTOZA .Va multumesc f,f, mult CU stima MARIA

    RăspundețiȘtergere
  35. Doamna Tatoiu,va rog mult sa specificati si pentru bolnavii de diabet cum trebuie facuta reteta!Eu am facut chimioterapie dar m-am capatat si cu diabet. Multumesc anticipat daca veti vrea sa raspundeti.

    RăspundețiȘtergere
  36. Doamna Tatoiu ,va rog sa spuneti daca este buna aceasta reteta si pentru cei bolnai cu tiroida, mancarimi de piele

    RăspundețiȘtergere
  37. Pentru ca doriti informatii suplimentare despre aceasta reteta, cred ca cel mai indicat este sa va raspunda chiar dna. Monica Tatoiu.
    O puteti contacta la adresa de email monica.tatoiu@noicitim.ro, adresa de site www.monicatatoiu.ro (informatii obtinute de pe pagina de facebook http://www.facebook.com/pages/Monica-Tatoiu/113695681988650 )

    RăspundețiȘtergere
  38. buna vrea sa stiu daca reteta este buna pentru circulatie care se numeste artiopatie obliatorie astep raspuns

    RăspundețiȘtergere
  39. buna spuneti varog tatamentu este bun pentru aterita va rog care ati in cercat sa in spuneti astep raspuns

    RăspundețiȘtergere
  40. pt fata care are mama in st 3b neoperat . 3b nu este ultimul stadiu si merita sa incerci rau nu face .nici eu nu sunt operata si am 1 an si 2 luni mama ta cat are de la terminarea tratamentului ?

    RăspundețiȘtergere
  41. fiti seriosi,domnilor!cum puteti crede ceea ce spune doamna Tatoiu? doamna vrea sa-si faca reclama,pentru ca sta toata ziua pe TV.am cautat si eu reteta pe internet,dar nu cred nici o boaba,din ceea ce spune,doamna!sant convins in acelasi timp ca reteta este buna,dar nu cred ca doamna s-a tratat de cancer cu acel produs.

    RăspundețiȘtergere
  42. pt cei cu diabet nu e indicata reteta avind atata miere in compozitie am un baiat cu diabet insulinodependent si cind i dadeam putina miere glicemia crestea asa ca la trei lingurite pe zi i ar creste mult

    RăspundețiȘtergere
  43. As vrea sa stiu daca se repeta acest tratament si dupa cat timp?Tinctura de propolis , ce concentratie trebuie sa aiba?
    Eu cred f. mult in acest tratament ptr. ca d-na Tatoiu inspira multa incredere si este un om de o verticalitate exemplara!

    RăspundețiȘtergere
  44. In timpul in care folosesc aceasta reteta imi este permis sa beau cafea, bouturi alcolice sau sa fumez?

    RăspundețiȘtergere
  45. cat timp trebuie tinut tratamentul?

    RăspundețiȘtergere
  46. mama mea sufera de astm si as vrea sa faca acest tratament, dar are si diabet. oare ar fi bun sa urmeze tratamentu acesta? Ma poate sfatui cineva?

    RăspundețiȘtergere
  47. exit apropolis fara alcool (se numeste propolis glicolic si este de la firma FAVISAN)

    RăspundețiȘtergere
  48. Este foarte greu de dat sfaturi in probleme de sanatate- de viata si de moarte- , cand nu ai pregatirea necesara !!! Daca mergem pe ideea "CREDINTA te mantuie ", crezi in reteta si poate te ajuta. Eu nu am probleme se sanatate(pentruca nu ma caut... ), dar voi incerca reteta- preventiv !

    RăspundețiȘtergere
  49. cat timp se ia acest tratament, sau la ce interval de timp se repeta?

    RăspundețiȘtergere
  50. Eu pot sa va spun din propria experianta ca am luat doar miere de 3 ori pe zi, prima lingurita din pe stomacul gol, aveam un ulcer gastro-duodenal , luam pastile si tot nu puteam manca nimic, dupa 4 -5 zile va pot spune ca nu mai am nici o problema.

    Incercarea moarte nu are!!

    RăspundețiȘtergere
  51. TERMINAȚI CU PROSTILE . NU EXISTĂ TRATAMENT PENTRU CANCER . MAMA A MURIN IN 2 LUNI SI 11 ZILE DE CÂND A AVUT PRIMELE SIMPTOME. CANCER LA PANCREAS. AVEA DOAR 56 ANI. SIGUR E O BOALA CARE SE POATE PREVENI SI VINDECA DAR SE FAC PREA MULTI BANI SI ATUNCI NU E RENTABIL SĂ-I GASEASCĂ VREUN LEAC. NICI MĂCAR CEI CU TRATAMENTELE NATURISTE NU SUNT SINCERI ȘI EI FAC BANI DE PE URMA SUFERINȚEI ALTORA. SI NICIUN TRATAMENT NU MERGE.UNCHIUL MEU IN 2005 LA 36 ANI A MURIT DE CANCER LA COLON. A INCERCAT SI NATURIST SI OPERATIE SI CHIMIO. TOT ACOLO A AJUNS.LA MAMA NU A MAI FOST TIMP DE NIMIC.

    RăspundețiȘtergere
  52. pt doamna care nu a fot operata si ii zicea acelei fete ca st 3b nu este ultimul stadiu ....daca ai vrea sa vb mai multe pt ca nici eu nu am fost operata si am 1 an si 3luni iti las adresa mea laura_302005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  53. Mama mea a fost diagnosticata cu cancer de endometru stadiul 3B CU INVAZIE A ZONELOR ADIACENTE.Au spus ca mai are 3 luni de trait.A mai trait 23 de luni cu tratamente naturiste(sucuri de fructe si legume),cruditati,orz incoltit plus tratamente cu citostatice,chimioterapie si radioterapie.A incercat si aceasta reteta a d-nei Tatoiu,care exista de mult pe net si in reviste de specialitate.Degeaba...a mai rezistat 23 de luni,chinuite....a fost o lupta cumplita....

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua tuturor.Eu am fost operata in ian.2010/chimioterape/radioterapie,am terminat in august 2010-stadiul II MASTECTOMIE TOTALA SAN STANG.An 3 luni de cand am terminat si nu credeam ca voi mai apuca sa trec peste deorece chimioerapia +radioterapia au fost ptr.organismul meu"iadul pe pamant"
    In timpul planului de tratament nu am putut sa iau nimic naturist singurul lucu care a fost pentr protejarea ficatului-la inceput am fiolosit un sirop FLAVIN 7 -este F.buna dar este mai scunp 75 lei sticla care-mi ajungea 1 saptamana....dupa o perioda am luat silimarina si am avut norocul sa o suporte organismul meu.Am facut reteta d.nei Tatoiu in sept.2010 o voi face din nou dupa 3 luni adica ian.2011 cind fac deja 1 an de la diagnosticare(am 47 de ani)si mi-am propus sa mai traiesc cel putin 20 de ani- e adevarat in viata mea a intervenit o schimbarea radicala pe care daca nu o trecem........viata se termina.
    Reteta Dnei.T. este F,buna ptr,imunitatae organismului si depinde de fiecare organism cum raspunde la stimulii respectivi.
    Nu poate face rau,nimic din ce este natural nu este rau.......
    Sanatate tuturor si NU UITATI VIATA NE DA ATAT CAT PUTEN DUCE...
    elena janeta dobrota -galati /dobrotaelena63@yahoo.com




    '

    RăspundețiȘtergere
  55. reteta data este buna si pentru hepatici si diabetici? cine poate sami spuna?

    RăspundețiȘtergere
  56. pt cancer,
    http://www.e-uri.ro/2010/07/conferinta-dr-calin-marginean-cancerul-fatalitate-sau-vina-personala/ multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  57. Bunasera as dori sa ştiu dak reteta este buna si pt hepatita C ? Sau pt mama mea care d curând a avut un accident vascular este hipertensiva? Va rog supuneti mi ?! si cât timp se poate face aceasta reteta ? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  58. VREAU SA STIU CUM SE TINE CURA ASTA,CATE LUNI SI DACA ESTE CU PAUZE?

    RăspundețiȘtergere
  59. am vazut multe persoane care doreau sa stie daca e buna mierea si pt diabetici,daca zaharul creste insulina puteti sa combinati mierea cu aloe,"Conform studiilor de aloe vera, utilizatorii de aloe vera au arătat o scădere de 48% a nivelului de zahăr din sânge, trigliceride, deşi nu există nici o modificare în colesterol.
    Mulţi cercetători au efectuat cercetări cu privire la planta aloe vera într-o încercare de a studia proprietăţile sale, care sunt benefice în lupta împotriva cancerului.
    În plus, cercetarea aloe vera a arătat că planta oferă relaxare pentru oamenii care suferă de afecţiuni gastrice, sindromul de intestin inflamator, şi afectarea ficatului"deci sfatul meu ar fii sa adaugati aloe vera razuita,nu stiu daca functioneaza alaturi de reteta d-nei Tatoiu dar puteti incerca,oricum auzeam pe alte persoane care s-au vindecat de cancer la san,razuind aloe mai batrana de 3 ani+ miere,cantitatile nu le stiu,dar asta am retinut,probabil ca au mers impreuna cu medicina,si au luat ca suplimente toate astea dar oricum,sunt si alte tratamente cum ar fi terapia Gerson,dupa numele unui doctor german care a descoperit prin 1920,metode alternative de vindecare a mai multor boli,printre care si cancerul,metoda sta in clisme cu cafea care sunt cele mai importante combinate cu sucuri organice de fructe si legume,5 pahare mar+morcov,4p. morcov,4 p. vegetale(sparanghel+frunze telina+...)si al treilea pas ar fi suplimente a nutrientilor deficitari,in special potasiu,iod si hormoni tiroidieini.Terapia Gerson necesita o dieta de întreţinere scăzuta in sare,zahăr, proteine animale şi o dieta bogata in potasiu după tratament intensiv iniţial de la aproximativ 6 până la 12 săptămâni.Detoxifierea funcţiei hepatice şi producţia de hormoni tiroidieni sunt cruciale in reglementarea sistemului imunitar la pacienţii cu cancer.Sparanghel piure 4 linguri dim+4 ling.seara am mai auzit ca ar fi bun...dar gasiti pe internet multe informatii pt cei dragii voua care sunt in acesta situatie...din pacate sunt si eu desi am doar 28 de ani,si intai ma informez pt mine,dar dau mai departe ca poate poate,,oricum fiecare individ e unic,eu va doresc multa sanatate si nu va pierdeti speranta,daca veti crede va veti vindeca,inka eu cred intr-un Dzeu al minunilor..pt alte informatii puteti sa-mi scrieti pe adresa de mail:sim2god@yahoo.com.Sanatate,simona

    RăspundețiȘtergere
  60. reteta minune este chiar o minune stiu un caz de cancer care sa vindecat intro luna

    RăspundețiȘtergere
  61. mama mea are diabet zaharat are diabet zaharat si face de patru ori pe zi insulina...a facut aceasta reteta si isi tine foarte bine glicemia sub control, asa ca mierea din nu este o problema foarte mare pt diabetici.

    RăspundețiȘtergere
  62. doamna tatoiu va admir foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  63. Cu siguranta ca este ceva adevarat in toata povestea asta.

    RăspundețiȘtergere
  64. ...ceea ce nu inteleg eu este cum s-a vindecat d-an Tatoiu de cancer uterin acum 23 de ani???...tot cu aceasta reteta???...inteleg ca boala a recidivat dar cum s-a vindecat prima data?...si oare nu este cazul sa se gandeasca la o histerectomie totala,acum ca a patit din nou...sau de ce nu s-a gandit la histerectomie de pe la 45 de ani...stiind ca a avut ceea ce a avut???...ceva nu se leaga!...poate si mie sa-mi explice un medic daca intra pe site???

    RăspundețiȘtergere
  65. Din atatea comentarii, nimeni nu corecteaza: laptisor de matca 4 g in loc de 4 gr, etc? Daca notam kilogramul cu kg (deci kilo=k iar gramul=g), de ce trebuie pus un r la litera g la subunitati? !?!?!?!?!?!

    RăspundețiȘtergere
  66. Stimati bolnavi de cancer, necazul vostru este mare, sperantele legate de vindecare poate la fel, de aceea va rog aruncati o privire si aici, mie unul mi se pare f. credibil tot ce am citit acolo! Multa sanatate tuturor, si D-l Isus Hristos sa ne binecuvinteze pe toti!
    http://www.terapii-naturiste.com/gratis/carti/David-Icke-Cancerul_este_o_ciuperca.htm

    RăspundețiȘtergere
  67. D-na Monica Tatoiu ma interesa sa-mi spune-ti la ce policlinica privata sunteti dv. inscrisa ,sau daca mai stiti policlinici private la care sa platesc 18 euro pe luna si sa beneficiez de serviciile lor...va multumesc....ILEANA

    RăspundețiȘtergere
  68. O sa fac si eu reteta si o sa va spun rez

    RăspundețiȘtergere
  69. Acest tratament se poate face concomitent cu chimioterapia sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  70. dragii mei nu va lasati influentati ne monica tontoiu caci ajungeti la sapa de lemn

    RăspundețiȘtergere
  71. MA NUMESC FLORICA AM 52 DE ANI, SI VIN CU O MARE RUGAMINTE LA DUMNEAVOASTRA, DACA A-TI PUTEA SA MA AJUTATI SI PE MINE CU CE PUTETI DUMNEAVOASTRA. AM COPIL CARE ESTE LA LICEU SI MA GANDESC CA INCEPE ACUM SCOALA SI EU NU AM CU CE SA II CUMPAR CARTI, CAIETE, DE INCALTAT, DE IMBRACAT, GHEOZDAN, NU AM CU CE SA II CUMPAR PENTRU CA NU AM CU CE. EU LUCREZ LA MATURA PE STRADA, AM UN SALARIU DE 500 DE LEI PE LUNA, SI DIN BANII ACESTIA EU TREBUIE SA PLATESC DATORIILE LA MAGAZINE CARE NE MAI DAU DE MANCARE PE DATORIE, SI LA OAMENII CARE IMI MAI DAU BANI IMPRUMUT, SI EU NU MA MAI AJUNG CU NIMIC IN CASA. CEI DE LA APA M-AU DAT IN JUDECATA PENTRU CA NU AM PLATIT APA DE 2 ANI DE ZILE, PENTRU CA NU AM AVUT CU CE, IAR ACUM S-A STRANS O SUMA FOARTE MARE PENTRU NOI CEI CARE NU AVEM. A VENIT EXECUTRUL DE LA APA SA NE IA DIN CASA, DAR NU NE-A LUAT NIMIC, PENTRU CA NU AVEM, SI TREBUIE SA PLATESC 200 DE LEI PE LUNA. GANDITI-VA DIN 500 DE LEI, SA PLATESTI SI DATORIILE, SI APA, SI SA MAI RAMANA SI BANI IN CASA PENTRU MANCARE SAU SA II IAU LA BAIAT PENTRU SCOALA. NU AVEM DE UNDE, NU AVEM DIN CE. BAIATUL MEU SE DUCE SI EL SA CAUTE FIARE CA SA LE VINDEM SA PUTEM AVEA IN ZIUA ACEEA BANI DE PAINE, UN KILOGRAM DE FIER ESTE 50 DE BANI. GANDITI-VA CATE KILOGRAME TREBUIE SA CAUTE BAIATUL MEU CA SA AVEM MACAR DE PAINE SI CEVA SA MANCAM. VA TRIMIT ACEST MESAJ DE LA CALCULATORUL UNUI VECIN CARE NE MAI AJUTA SI DANSUL DIN CAND CAND CU CE POATE SI DANSUL.. VIN CU O MARE RUGAMINTE LA DUMNEAVOASTRA, CEI CARE VRETI, SI CARE PUTETI SA NE AJUTATI SI PE NOI CU CE PUTETI DUMNEAVOASTRA CA SA AVEM SI NOI CAT DE CAT DE MANCARE SI SA II IAU BAIATULUI MEU PENTRU SCOALA, CA SA POATA SA INVETE. VA ROG DIN TOT SUFLETUL, DACA VRETI SI DACA PUTETI SA NE AJUTATI SI PE NOI CU CE PUTETI DUMNEAVOASTRA, EU VA MULTUMESC DIN TOATA INIMA SI DIN TOT SUFLETUL, SI DUMNEZEU SA VA DEA TOT BINELE DIN LUME. DACA VRETI SA NE AJUTATI, VA LAS NUMARUL MEU DE TELEFON 0731806200. VA MULTUMESC DIN TOATA INIMA SI DIN TOT SUFETUL SI DUMNEZEU SA VA BINECUVINTEZE.

    RăspundețiȘtergere
  72. O nebuna care-si bate joc de disperarea oamenilor si care, surpriza, are o afacere cu produse apicole. Va mai mira ceva?

    RăspundețiȘtergere
  73. Pentru ce-i bolnavi de cancer de orce tip consumati 30 samburi de caise pe zi nu tot odata sau vitamina b 17 care este extrasa din samburele de caisa.Rezultate excelente chiar si in faza 4.Cine nu crede cautati pe net, vitamina b17.succes si vindecare totala

    RăspundețiȘtergere
  74. cat timp se poate consuma acest medicament ?

    RăspundețiȘtergere
  75. Nu cred nimic ,nu ar muri lumea daca ar exista aceste retete miraculoase ,Ce zici? Am lua orice doar sa scapam de aceasta boala necrutatoare,.

    RăspundețiȘtergere
  76. Eu studiez de multi ani medicine alternative si de un an am inceput sa invat medicina traditionala chineza. As vrea sa va spun cateva lucruri despre diabet si cancer pe care le-am studiat mai intensiv timp de 6 luni. Diabetul este cauzat de mai multi factori cum ar fi: stresul indelungat cumulat cu o alimentatie deficitara bogata in grasimi duce la diabet de tip 2,asta de obicei dupa 50 de ani. Majoritatea persoanelor se pot trata de aceasta boala renuntand la grasimi, mancaruri picante si folosind niste produse naturiste pt diabet. Daca boala nu este tratata corespunzator, incep sa apara tot mai multe probleme mai ales datorita faptului ca se ingroasa sangele, si astfel apar probleme de circulatie la picioare, urinari dese in timpul noptii (deficiente de rinichi), foame excesiva (deficiente de stomac) sau sete excesiva (deficiente de plamani). In cazul acesta am gasit un produs care reface toate aceste probleme de circulatie si deficientele rinichilor, stomacului sau plamanilor numit GlucoNature. Cu un tratament de 6 luni se poate ajunge chiar la vindecare completa. Binenteles ca trebuie sa dispara si stresul. Orice suparare agraveaza boala. Tot la diabetul de tip 2 daca nu e tratat in mod natural (medicamentele nu trateaza nimic, ci doar ascund simptomele) duce la agravare adica la necesitatea administrarii de insulina. Problema la insulina este ca afecteaza si mai mult rinichii, de asta dupa vreo 5-10 ani de administrare duce la insuficienta renala si la necesitatea dializei. Ceea ce este foarte grav, si devine foarte greu de tratat. Eu personal nu am gasit un tratament eficient pentru asta.
    O a doua cauza ce duce direct la diabet de tip 1 este o frica foarte puternica sau o sperietura foarte puternica, ce afecteaza direct pancreasul. In cazul acesta este necesar cautarea unui bio energo terapeut foarte bun, sau se poate trata prin meditatie, sau alte terapii.
    La cancer e putin mai diferita problema. De obicei cancerul este diagnosticat la persoanele care nu pot lasa in urma o problema sau un gand negativ. Acest lucru le creaza un blocaj in organism intr-un organ mai sensibil. Din cauza acestui blocaj sangele si energia nu mai ajung la unele celule, iar in timp acele celule devin celule canceroase. Pentru tratarea cancerului trebuie in primul rand eleminate gandurile negative ce au cauzat problema. Cunosc persoane care s-au tratat de cancer renuntand complet la carne lactate si fainoase. Unele au folosit "Tratamentul cancerului fara foc" de Ernst Guenter sau alte retete bazate pe mancaruri raw vegan. Mai stiu o persoana care a reusit sa scape dupa ce a inceput sa practice yoga. Mai cunosc peroane care au folosit un produs naturist numit Canticer si au reusit sa isi scada markerii tumorali foarte mult si sa scape de dureri. Chimioterapia si radioterapia nu face altceva decat sa otraveasca si sa arda organismul si astfel sa il distruga. Cine cauta cu adevarat sa se vindece va reusi sa gaseasca un tratament care sa i se potriveasca si va scapa de probleme. Mersul pe la 10-20 de doctori specializati in medicina occidentala nu va rezolva problema din pacate.

    RăspundețiȘtergere